28 Ocak 2014

Blistex Classic Lip Protector

Günaydın!
İstanbul çoook soğuk bir güne uyandı bugün. 2 gün öncesine kadar 20 dereceyken, şu an 4-5 dereceye kadar düştü. Bu hava değişikliğinden tabiki cildim ve dudaklarım çok etkilendi. Bugün de dudaklarımdaki bu kurumayı engellememde en büyük yardımcımı tanıtcam size; Blistex - Classic Lip Protector!!
(*Cilt bakımım için kullandıklarımı okumak için; tık tık)

en iyi dudak kremi
Kışın elimden düşürmediğim bu ürün, kurumuş çatlamış dudakları kolayca nemlendiriyor. Nemlendirme işlemini yaparken de dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor. En sevdiğim özelliği de kalıcı olması, diğer kullandığım lip balmlar (nivea, burts bees, body shop) sürdükten 1 saat kadar sonra yok oluyo, blistex ise bişey yenmediği sürece 3-5 saat arası kalıyor dudağımda.
Kokusuna gelirsek, ki ben bayılıyorum, çok hoş vanilya kokuyor.


blistex classic
Bu ürünü favorim yapan başka bir özellik ise; kısa vadede yaptıkları. Sürüldüğü anda çizgili görünümü engelliyor. Ben de, bu ürünü ruj sürmeden önce taban bazı olarak uyguluyorum. Bu sayede üstteki ruj çizgilere dolamıyor, dengeli bir şekilde dağılıyor :)

Fiyat: 7,5 tl
(*Gratislerde ve bir çok eczanede bulabilirsiniz)

Sizin favori lip balmınız hangisi?

5 yorum:

  1. Bu bilstex'i bloglarda göre göre alacağım sanırım :) Medplus olanını kulandınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oneririm :) Medplus olan da cok ovuluyor bloglarda onu da denicem en kisa zamanda..

      Sil
  2. Şu anda dudaklarımda medplus varken yazıyorum bu yorumu :) medplus harici hicbirini denemedim medplusın kalın bir yapısı var. iyileştirmesi, nemlendirmesi çok iyi fakat 2 tane aldım 2sinin de kabı berbat ötesi çıktı! ürünü çevirip biraz çıkartayım diyorum sonra geri sokmak için asansörü geri çevirdiğimde girmiyor içeri ziyanlık oluyor. yani diyeceğim o ki paketini saymazsak güçlü bir lip balm. çatlağa kabuklanmaya birebir ve tadı da hafif mentollü ballı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medplus'a devam etmek istiyosan onun yuvarlak kapta olanlari da var diye biliyorum elinle suruyosun ama, bir de onu dene istersen. Ben de blistexin sadece bu klasigini kullandim kap sorunu yasamadim hic bu 2. Ben de merak ediyodum Mesplus'i onu da edinirim hazir kış geliyoken :)

      Sil
  3. açıkçası ben gratise medPlus almak için gitmiştim medPlus yerine classic almışım ilk başta baya üzüldüm yanlış almışım diye sonradan kullandıkça çok hoşuma gitti benim en hoşuma giden yönü dudaklarımı birbirine değdirmedikçe dudağımda olduğunu hissetmiyorum cidden çok güzel

    YanıtlaSil