25 Şubat 2014

Mac - Sketch

Merhaba,
Bugün, şu ana kadar nasıl tanıtmamışım anlamadığım, en sevdiğim farlarımdan olan Mac'in Sketch adlı rengini tanıtcam.

mac sketch
Ben böyle karton kutusunda almayı tercih ediyorum bu haliyle 37 lira cunku, kendi kabında alınınca 55 llira oluyo diye biliyorum.

mac sketch
 Şu rengin asilliğine bakar mısınız! Mor-mürdümün en harika tonlarından biri benim için.

mac sketch
Genel olarak mat bir renk, fakat içinde sadece ışıkta belli olan doğal bir ışıltı var.

bordo far
Tende duruşu böyle, gördüğünüz gibi öyle canlı bir mor değil, çoğu makyaja uyabilcek bi koyu mürdüm renk.

Mac'in farlarının kalıcılıklarını anlatmama gerek yok heralde:) Tüm gün gözünüzde kalır, tazeleme gerektirmez. Göz kapağıma bulaşma falan da yapmıyolar. (Yağlı göz kapaklı biri olarak söylüyorum bunu)

Tozutma miktarı da minimum seviyede, yine de fırçaya aldıktan sonra fazlalığı üflemekte veya vurmakta fayda var.

mac far
Ben koyu far uygulamadan önce muhakkak far bazı uyguluyorum. Kalıcılığını arttırmaktan çok, rengin kabındaki halini daha iyi elde ediyorum böylece. Bu fotoğrafta da üstteki far bazı üstüne uygulamış hali, alttaki tek başına. Gördüğünüz gibi pigmentasyonu çok kuvvetli bir far değil. Ama daha çok dağıtma ve gölge verme işleminde kullanılan bir far, o yüzden aşırı pigmentli olması pek de gerekmiyor.

Bu da Sketch'le daha önceden yaptığım bir makyaj;



Bu tonlarda far arayışındaysanız kesinlikle denemeniz gereken bir far bence:)

*Fiyat: 37 liraya Mac mağazalarından alabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok güzel ya rengi ben de bayılıyorum bu tonlara. Kahve ve pembe tonlarına çok yakışır. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle toprak tonlarina cok yakisiyo... Sagol canim:)

      Sil
  2. farı sadece özel günlerde kullanan biri olarak
    bunu da bir kenara yedeklemeliyim
    renk nefis

    YanıtlaSil