1 Mayıs 2014

Real Techniques Stippling Brush

Günaydın!
Real Techniques markasının Türkiye'ye gelmesiyle çok merak ettiğimiz bu başarılı fırçalara kavuştuk :) Fakat hala hangi fırçayla başlicağına karar vermemiş, hangisinin ne amaçla kullanıldığını merak eden arkadaşlardan
mail alıyorum. Ben de bu vesileyle elimdeki fırçaları tanıtmaya devam etmek istedim :) Önceden yazdığım Expert Face Brush'ın yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 


stippling brush
Mac'in 187 numaralı fırçasına dupe olarak gösterilen bu fıça, ondan çok daha küçük bir yapıda. Benim için bu bir avantaj çünkü burun çevresi, göz altı, kaş çevresi gibi dar alanlara bu fırçayla daha başarılı bir şekilde ulaşıyorum. Tüm Real Techniques fırçalar gibi kolay tutum sağlayan bir gövdesi var. 


Fırçanın yapımcılarından Samantha ve Nicola'nın da dediği gibi 'airbrushed' yani kısaca doğal, makyaj olduğu belli olmayan görüntüyü yakalamak için bu fırça ideal!



stippling brush
Fırça, duo fibre yapıda yani uzunlu kısalı kıllardan oluşuyor. Siyah kıllar daha sık yapıdayken, ürünle asıl temas eden beyaz kısım çok seyrek kıllardan oluşuyor. Zaten bu sayede hafif kapatıcılıklı doğal bir bitiş elde edebiliyorsunuz. Evet, burda dikkat etmeniz gereken şey hafif kapatıcılık çünkü yoğun kapatıcılık seven biriyseniz, bu fırça pek de sizlik değil.(Burada sizi, çok sık ve tok kıllı Expert Face Brush'a yönlendiriyorum)

Hani nemli bir süngerle uygularsınız, belli belirsiz çook çook hafif bir kapatıcılık sunar size, bir de normal bi fondöten fırçasıyla uygularsınız badana yapar gibi tüm cildinizi örtersiniz ya, işte bu fırça o iki görününüm arasında ideal görüntüyü sağlıyor bana göre :)



stippling brush
Uygulama kısmına gelirsek, biraz sabır istiyo diyebilirim. Çünkü normal bir fırçadaki gibi sürme-boyama hareketiyle değil, küçük küçük yuvarlaklar yaparak uygularsanız en başarılı sonuca ulaşıyorsunuz.
Ürünü güzelce yedirince, iz yapma gibi bi durumu olmuyor.

Ben genelde likit yapıdaki fondötenlerimde bu fırçayı kullanıyorum. Koyu yapılı köpük fondötenlerde yayması biraz zor oluyor açıkçası, seyrek kıllı olduğu için. Ayrıca fondöten uygulamasının yanında her türlü allık ve bronzer içinde kullanabilirsiniz. (krem allıklarda da inanılmaz başarılı)

5-6 kere yıkadım şu ana kadar kıl dökme gibi bi sorunla da karşılaşmadım.

Özetle bu fırça benim fondöten uygulamada elimin en çok gittiği ve en güzel bitişi sunan fırça. Kesinlikle vazgeçemediğim ürünler arasına girdi bile :)

*Fiyat:34 tl. Migros,Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. bu fırçayı ben de severek kullanıyorum. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sagol canim ama oldu baya alali yazisini yeni girdim:)

      Sil
  3. Ben aldım bu fırçayı kaç ay oldu hala dokunmadım:) Krem allık almayı bekliyorum:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem alliklarda cidden basarili, ben elimle dagitamiyodum pek onlari dogal olmuyodu bu firca kurtaricim oldu:))

      Sil
  4. BB kremle uygulanabilir mi acaba ya da bb krem için ne tur uygulayici onerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb kremler icin de kullaniyorum ben gayet memnunum :) dedigim gibi kopuk fondoten haric her urunde basarili buldum

      Sil
  5. bende de expert face var lakin şu sıralar aklım buna kaydı :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun yeri de ayri ama cok farkli sonuc birakiyo ikisi :)

      Sil
  6. Allık için iyi bir fırça arıyorum sizce iyi seçim olur mu bu fırça?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal toz allik icin ariyosan Real Techniques Blush brush daha uygun olur :)

      Sil