14 Haziran 2014

Maybelline - Baby Lips Intense Care

Sonunda özlediğimiz güneşli, sicak yazımıza kavuştuuk! 
Bugün havuz özlemimi de giderdikten sonra bloga bir post hazırlıyım dedim :)
Bugünün konuğu Gratis'in, Watsons'ın taza ürünü Maybelline Baby Lipsler!


baby lips türkiye
Bende Intense Care adlı olanı var, en çok nem verenin bu olduğunu duyduğum için bunu almıştım. Toplamda Türkiye'ye gelen 6 çeşidi var; 3'ü renksiz, 3'ü renkli. 

Renksiz olanlar;
Intense Care
Mint Fresh
Hydrate 

Renkli olanlar;
Pink Punch -> Açık pembe renk veriyor
Cherry Me -> Koyu pembe renk veriyor
Peach Kiss -> Şeftali tonlarında renk veriyor

Baby Lipsler kaplarının şirinlikleriyle gönlümüzü fethetse de, ne yazıkki vaadettiği nemlendirmeyi sağlayamıyor. Anlık olarak güzel nemlendirme sunuyor ama dudaklarda bıraktığı bu nemli his yarım saat bile zor kalıyor (ki dudaklarını yalayan, ısıran bi insan değilim). Benim için kesinlikle Blistex veya Burt's Bees ile yarışamıyor. Fakat fiyatının uygunluğu sayesinde bi deneme şansını hakediyor. Bir daha alır mıyım? Net bi şekilde hayır... Çünkü Blistex'i gece yatarken sürüp, sabah hala dudaklarımı nemli olarak bulmaya alışmış bi insanım ben :)

Bunun dışında SPF 20 içermesi + bir özellik. Böyle güneşli yaz günlerinde sadece cildimizi değil, dudaklarımızı da korumalıyız sonuçta.

Intense Care bir çok kokunun karışımı bence, ama baskın olarak vanilya aroması geliyor. Koku beni rahatsız etmedi çünkü dudağa sürünce buram buram gelmiyor. 


Bu da dudağımdaki hali, dediğim gibi her hangi bi renk vermiyor.

Baby Lipsler Türkiye'ye ilk geldiğinde epey sevinmiştim, çünkü genelde yabancı blogger/youtuberların övdükleri boş çıkmıyordu. Fakat deneyince ben de Türk bloggerlara katıldığımı fark ettim; Baby Lipsler çok abartılıyor :) 

*Ürünü Gratis ve Watsonslarda 6 tl'ye bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Evet haklisin, bir cok ürün var piyasada bunlara bin basacak :) Bende kirmizi olanini kullaniyorum, ama bakim yönünden degil, hafif bir kirmizilik vermesi gün boyunca iyi oluyor, biterse ama tekrar alacagim bir ürün degil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, nemlendirir bakim yapar dusuncesiyle alinmamali :)

      Sil
    2. Ben mint fresh kullanıyoru açıkçası güzel ama dudakta çok kalmıyor gerçekten de ama alacak olursanız mimt fresh ve pink punch ve peach kissi öneririm

      Sil
  2. acaba grape vine gelmiş midir?

    YanıtlaSil