13 Eylül 2015

Note Smokey Eye Pencil - 04 Copper

Merhaba!
Note markası şu ana kadar denediğim ürünleri ile beni çoğunlukla tatmin etmiş, hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Sıvı kapatıcısını, Mattemoist likit rujlarını ve ojelerini çok severek kullanıyorum. Uzun süre kalıcı kalemlerini de görünce bir şans vermek istedim.



note 04 copper
Bendeki 04 Copper rengi. Aslında adından bronz-bakır bir renk bekliyordum ama kendisi ışıltılı bir mürdüm rengi çıktı. Kalemin uç kısmında dağıtmak için olduğunu düşündüğüm bir aparat var, yalnız sitesinde bunun için 'hata silici aplikatör' demişler. Dağıtma işlemini de silme işlemini de yaptığı pek söylenemez. 




note 04 copper
note smokey eye pencil
04 Copper renginin uygulanmış hali bu şekilde. Yukarıda da belirttiğim gibi içinde gümüş simler olan  koyu bir mürdüm rengi. 
Kalemin yapısı yumuşak, kremsi ve bu sayede kolay sürülüyor. Yalnız bu kadar yumuşak bir kalemden bu kadar hızlı sabitlenmesini asla beklemezdim. Gerçekten 5-6 saniye içinde sürüldüğü yere zamk gibi yapışıyor ve dağıtılamıyor. Kendi adıma bu özelliğini sevmedim, çünkü benim kalem sürme anlayışım, kalemi sürüp hafifçe dağıtıp buğulu bir görünüm oluşturmaktır. Bu kalemi nasıl sürerseniz o şekilde kalıyor.
Eğer dağıtma gibi bir amacınız yok ise seviceksinizdir çünkü gün boyu yerinden oynamayan, pigmentli, güzel bir kalem gerçekten. 
Ben göz içime uygulama yaparak kullanıyorum ve ordan da akma yapmıyor. (Sadece çok göz pınarına getirmemeye çalışıyorum)
Veya bant ile eyeliner sürmek için de kullanabilirsiniz. 


Bu kalemi kullanarak yaptığım 2 makyaj örneği;
note smokey eye pencil
Burda alt kirpik dibime sürüp dağıtıp, smokey bir görünüm oluşturmak istemiştim. Ama hemen sabitlendiği için, fotoğrafta da görüldüğü üzere pek dağıtamadım. Yine de ela-kahve gözlere çok yakışcağını düşündüğüm harika bir renk gerçekten. 



Burda da madem bu kadar kalıcı far olarak kullanırım dediğim bir makyaj var. (KULLANAMADI.)

Özetle,
Ben eyeliner sürer gibi kalemimi sürerim, dağıtma gibi derdim yok diyorsanız, çok memnun kalcağınız bir kalem serisi. Sabah sürün ve akşama kadar sizi idare etsin. 
Ama bu tarz renkli kalemleri benim gibi genelde, sürer dağıtım yaa diye alıyorsanız, sizi de sabitlenmesiyle çıldırtacaktır muhtemelen. 

Note satış noktalarında 19 tl'ye satılmakta, fakat Note markası sıklıkla indirim ve 1 alana 1 bedava tarzı kampanyalar yapmakta. O kampanya dönemlerinde daha uyguna da bulabilirsiniz. 









6 yorum:

  1. Rengi çok sviyorum ama arkadaki aparat pek işe yaramıyor doğru

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel renk o öyle 💜

    YanıtlaSil
  3. çok güzel sana ne çok yakışmış. bende hiç böyle değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir videonda sürmüştün, ben sana da çok yakıştırmıştım :)

      Sil
  4. Acayip güzel bir rengi var,her ne kadar dediğin gibi dağıtılsa daha güzel olurmuş ama sırf rengi için bile alınırmış :)

    YanıtlaSil
  5. ucunu nasıl açıyoruz bende black 01i var

    YanıtlaSil