29 Ekim 2016

Avene Cleanance Temizleme Jeli

Merhaba, hepinize güzel haftasonları!

Geçtiğimiz haftalarda Dermokozmetika.com'dan küçük bir paket aldım ve gelen ürünü ilk izlenimlerimle sizinle paylaşmak istedim. Dermokozmetika benim de özellikle Avene, Bioderma, La Roche Posay gibi markaları satın almakta sıkça kullandığım bir site. Eczanelere göre her zaman daha uygun fiyatları ve hızlı kargosuyla içim rahat tavsiye edebilceğim bir online dermokozmetik marketi.

Avene Cleanance Gel Nettoyant Cleansing Gel
avene cleanance

Avene markası, hem termal suyuyla hem de köpük formdaki cilt temizleyicisi ile çok sevdiğim ve güvendiğim bir marka. Temizleme jelinden nemlendiricilerine kadar genelde içeriğinin ana maddesi hep termal su oluyor ve termal su cildimi yatıştırıp, rahatlatmada ve nemlendirmede çok iyi geliyor. 

Cleanance temizleme jeli, yağlı ve kızarıklık/sivilceye meyilli ciltlere özel olarak tasarlanmış bir jel. Genelde sadece yağlı ciltlere diye pazarlanan ürünler, inanılmaz kurutucu bir yapıda olduğu ve cildi gepgergin bıraktığı için biraz önyargılı yaklaştım ama sabun içermediğinden olsa gerek cildi geren ve kurutan jellerden değil. Zaten cilt ürünlerinde sabun içeriğini görünce kaçın derim. Uzun bi süredir Cyrene, Moshos Garden ve Avene'in sabunsuz jel veya köpükleriyle cildimi yoluna soktum diyebilirim.


Özetle, makyajın kabasını misel su ile aldıktan sonra, ıslak cilde uygulayıp masaj yaparak ovalıyorum. Makyajı ve gözeneklerin içindeki yağı, kiri çok güzel temizlediğini düşünüyorum. Bunun arkasından tonikle veya AHA'lı bir temizleyici ile cildimi silince, pamukta hiç bir kalıntı görmüyorum. Son olarak da üzerinden hafif bir kat nemlendirici ile geçiyorum ve cildim hazır.


avene ingredients
İçerik listesi de bu şekilde. 

Avene ürünlerini incelemek için >> www.dermokozmetika.com.tr/avene
Diğer markaların cilt bakım ürünlerini incelemek için >> cilt bakımı


7 yorum:

  1. Cildim kuru ama tavsiye isteyenler için aklımda olsun :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yeni kesfettim takibe aldim sizide beklerim😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. https://kadin.com.tc yazinin devamı.

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'nin en köklü bahis sitesi: lavivabet

    YanıtlaSil
  5. size firmamızdan parfüm göndersek linkli tanıtım makalesi yazar mısınız
    albertosego markamız

    0553 394 71 71 whatsapp..

    whatsaptan yazınca sitenizin adresini bize belirterek iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil