1 Şubat 2016

ColourPop Ultra Matte Lip - Midi

Merhaba!
ColourPop rujlar ülkemizde satılmamasına rağmen oldukça popüler. Türkiye'de satışı yok ama bazı Instagram hesapları ile Amerika'dan getirtilebiliyorlar. Ben de elimde bulunan ve serinin en popüler renklerinden olan Midi rengini anlatıp, uğraşlar sonucu yurtdışından almaya değer mi biraz bahsetmek istedim. 



colourpop liquid lipstick

colourpop midi

ColourPop'un dudak ürünleri epey geniş yapı ve renk skalasına sahip. İlk, Lippie Stix ve Lippie Pencil ile başlayan seriye daha sonra, likit mat ruj furyasına dayanamayıp, Ultra Matte Lip isimli likit rujları eklediler. Bu rujlar tamamen mat yapıda, likit formda ve yaklaşık 50 renk seçeneğine sahip. Nude tonlardan, kahvelere, kırmızılardan mora hatta yeşil/mavi gibi marjinal renklere kadar uzanan bir renk skalası düşünün. Ayrıca bazı renkler Anastasia Beverly Hills veya Lime Crime'ın bazı likit rujlarına dupe. Ürünün Amerika satış fiyatı da 6$ olunca, kolayca popüler olup bolca sattılar. 



colourpop ultra matte
Bendeki renk Midi, pembe alt tonlu oldukça açık bir nude. Anastasia Beverly Hills Pure Hollywood isimli ruja dupe gösteriliyor. Midi, hem oldukça açık hem de içinde pembemsi-grimsi soğuk bir ton barındırdığı için beyaz ten harici bir tene güzel olmayacağını ve ölü gibi göstereceğini düşünüyorum. Ben, beyaz tene ve renksiz dudaklara sahip olmama rağmen, dudak rengimi daha da açarak, beni daha da solgun gösterdiğini düşünüyorum. 


colourpop liquid lipstick aplicator
Tipik lipgloss aplikatörüne sahip. Ürün fırçaya çok gelmiyor, bu yüzden 1-2 kez tekrar tüpe sokarak üründen almanız gerekiyor. Bu özelliğini pek sevmedim çünkü dudakta inanılmaz kolay kuruyup sabitlendiği için, kat kat uygulama yaparken renk dalgalanmaları olabiliyor. 


colourpop midi
Midi renginin swatchı bu şekilde. Kesinlikle dudakta daha açık duruyor, böyle tatlı tatlı pembe göründüğüne bakmayın.... Ama kolay kolay bulunmayan bence farklı bir nude. Koyu mürdüm bir göz makyajıyla birlikte kullandığımda renginden memnun kalmıştım açıkçası. Ama tek başına, üstte de belirttiğim gibi biraz soluk gösteriyor.

Yorumlarıma gelirsek;
- Kullandığım açık ara en çok kurutan mat ruj diyebilirim. Hiç de öyle kuru ve kolayca çatlayan dudaklara sahip olmama rağmen, çöle çeviriyor resmen dudaklarımı. Sadece uygulandığı zaman değil, tüm gün hatta bir sonraki gün bile kuru ve sürttüğünüzde haşır huşur yapan dudaklara sahip oluyorsunuz.
-Çok hızlı sabitleniyor. Bu özelliği, bulaşma ve bir yerlere transfer gibi kötü etkilerden korusa da uygulamada zorluk çıkarıyor. Daha ruju dağıtamadan ilk sürdüğünüz noktaya yapışıp, orda belirgin bir şekilde daha yoğun ve koyu durabiliyor. Ben nude rengi ile bu sorunu yaşadıysam, bordo gibi sürmesi zaman alan renklerle ne yapılır bilemiyorum. 
- Üstteki iki negatif özelliğin sonucunda oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Bir şey yemediğiniz sürece gün boyu dudağınızda kalır. Fakat yemek sonrası içten soyularak çıkan rujlardan. 
- Nude renginden kaynaklanan bir sorun mu bilmiyorum ama dudak çizgilerine feci doluyor. 

Yani açıkçası nereden tutsam elimde kaldı bu ruj. Pastel ve The Balm'ın likit mat rujları da evet kurutuyor ama bunun yanında kremsi kalırlar diyeyim. :) Bunda dudakları birbirine sürttüğünüzde gazete gibi ses çıkıyor...
Kesinlikle Pastel rujları buna tercih ederim, en azından onu azıcık uygulayıp ve parmakla dağıttığınızda o kuruluk sorunundan kurtulabiliyorum. 


colourpop midi liquid

Uygulanmış hali bu şekilde. Anlattığım tüm o kuruluk ve çizgilere dolma sorununu ilk resimden görebilirsiniz zaten. Ayrıca içindeki grimsi pembelik de görsellerde beli olmuş. 


Yazının başında da belirttiğim gibi bu rujları İnstagram hesapları ile 36-40 tl gibi rakamlara getirebiliyorsunuz. Ben o fiyata başka rengini asla almicağım gibi Amerika fiyatı olan 6$'a da yüzüne bakmam. Normalde ürünleri bu kadar yerden yere vurmak yerine olumlu ve olumsuz yönlerini söylemeyi tercih ederim ama bunda gerçekten olumlu bir yön bulamadım ve nasıl bu kadar övülüyor anlamadım. 
Umarım yararlı bir yazı olmuştur! Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum..


6 yorum:

  1. Aa ben de o kadar konuşulunca acaba sipariş etsem mi diyordum. tam da bugün pastel'i ne kadar beğendiğimi yazdım blogda. Demek pastelin renk çeşitlerini bulma konusunda arayışa devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapısı gereği pek kullanmadığımdan önermem, uğraşmaya değmez yani yurtdışından getirtmeye.. Keşke dediğin gibi böyle geniş bir renk skalası yapsa Pastel de alsak..

      Sil
  2. Ahaha haşır huşur ses, gazete.. Allaaaah bu benim dudakları gerçekten kağıda çevirir.baya kurutmuş cidden dudağını. Çok merak ediyordum. Özellikle görkem de gördükçe, hangi tonunu sürse çok beyaz olduğundan çok yakışıyordu. ama şimdi vazcaydım hemen. pastel ve the balmlarla iyi geçiniyoruz biz zaten:)

    YanıtlaSil
  3. Herkesin ayıla bayıla sevdiği ürünleri (tabii ki Türkiye'de yok diye) böyle objektif anlatan bloggerları daha bi çok seviyorum <3

    YanıtlaSil
  4. benim dudaklarımı herhalde mahfeder bu çok çok kuruymuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. nerden sipariş verdin ?

    YanıtlaSil