12 Nisan 2014

Essence I love Extreme VS Essence Get Big Lashes

Günaydın!
Geçen günkü yayınımda havalar mükemmel diyip şom ağzımı açmaz olaydım, İstanbul 2 gündür yağmurlu. Soğuk havaları sevsem de baharı, yazı, şortları, elbiseleri özlemedim değil :)

Bugün size Essence'in kullandığım iki farklı rimelinin incelemesini ve karşılaştırmasını yapıcam; I Love Extreme ve Get Big Lashes.

essence get big lashes
Essence markası çok uygun fiyata güzel ürünler bulabilceğimiz bir marka, bu yüzden ürünlerine şans vermeye çalışıyorum. Benim denediğim bu iki rimelinin yorumlarına gelirsek;

I Love Extreme: Bu ürünü bir bütün olarak değerlendiremiyorum çünkü fırçası ne kadar başarılıysa, ürünün kendisi bir o kadar başarısız. Adında yazan 'crazy volume' ibaresini tamamen fırçasına borçlu. Zira, rimelin kendisi oldukça yoğun yapılı ve uzun süre kirpikte kalınca malesef kirpiklerde ağırlaşıp düşük gösteriyor. Sevmediğim bir başka özelliği ise kirpik uçlarında topaklanma yapması. Fırçasının verdiği hacmi çok sevdiğim için, fırçayı güzelce temizleyip, memnun olduğum başka bir rimeli sürmede kullanmayı düşünüyorum. 

Get Big Lashes: Bunun diğer rimelden farkı daha siyah yapıda olması ve kirpikleri diğeri gibi başarılı kaldıramaması. Aynı topaklanma ve yapıştırma sorunu bunda da mevcut. Hele 2 kattan fazla uygulamaya çalışın, valla tüm kirpiklerinizi bir tane kirpiğe dönüştürcek yapıştırma gücüne sahip :) Yerden yere vurulcak kadar kötü değil tabiki, hafif kullanımda bence ortalama etki bırakıyor. Tekrar alcağımı sanmıyorum. 



essence get big lashes
I Love Extreme plastik, Get Big Lashes ise kıl yapıda fırçaya sahip. Dediğim gibi fırça konusunda I Love Extreme beklediğimden çok başarılı, ne yazıkki bu içerikle harcanmış... Yalnız sert plastik yapısından dolayı sürerken hem bulaştırmamak için ekstra bi çaba göstermek gerekiyor, hem de göz içine sert uygulandığında çok acıttığından dikkat etmek gerekiyor. 


essence get big lashes
Kirpiklerimi kıvırıp, sol tarafa I Love Extreme'i, sağ tarafa Get Big Lashes'ı uyguladım. Gördüğünüz gibi ikisinin verdiği siyahlık da başarılı, ikiside 2şer 3er kirpiklerimi yapıştırdı ve uçlarda topaklanma yaptı.(1-2 kat uygulamama rağmen). Hacim konusunda ise sol taraf daha başarılı, göz bitimimdeki kirpik kalkıklığından  da belli oluyor. Fakat bu yeni uygulanmış hali. Dediğim gibi 2-3 saat sonra rimelin yoğunluğundan dolayı kirpikler düşmeye başlıyor, eski hacimleri kalmıyor. Ayrıca az da olsa ikisi de dökülme yapıyor.

* 10-12 tl arası bir fiyata Gratislerde bulabilrsiniz.

14 yorum:

  1. Oh be i love extreme i begenseydin uzulecektim bi tek ben mi begenmedim diye .Cunku kullandıgımdan bi kaç saat sonra goz altlarıma dokulen yogun kıvamlı bi maskara kullanamadım bile.Essence in rimellerini basarılı bulmuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuruduktan sonra pul pul dokulme yapiyor :/ tek memnun kaldigim kisim olan fircasini baska rimelle kullancam artik..

      Sil
  2. Boşuna 12 tl yi harcamayalım ikiside başarılı değilmiş demekki üzerine 3 tl koyar maybelline alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tekrar alcagim bi rimel degil, Maybelline ve Loreal ile kapisamiyo :)

      Sil
  3. Bende önceden Essence - Get Big Lashes'i kullanmıştım.Fena değildi ama çok topaklanma yapıyordu...Bu yüzden tekrar almayı hiç düşünmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen 1 kat ustune surunce hemen topaklanma yapiyor:/ ben de tekrar almicam

      Sil
  4. Essencenin rimellerini bende başarılı bulmadım sevemedim gitti topaklanma yapmasından dolayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :/ essence'in su ana kadar en sevdigim urunleri; kas fari, dudak kalemleri ve long lasting rujlari sanirim.

      Sil
  5. essence in rimel konuusnda kendini geliştrimesi lazım:/ i love xtreme in fırçası tam sevdiğim türde ama o da topaklanma yaptırmış cidden. senin kirpik tipine loreal telescopic gider gibi tatlım hiç denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim canim, Benim kirpikler dusuk oldugu icin en onem verdigim sey guzel hacim vermesi. Teleskopic bunu sagliyosa Million Lashes bitince onu deniyim..

      Sil
    2. düz ve kısa-orta kirpikler için bi çok kişinin favorisi, klasiği haline gelmiş o rimel, çok beğeniyorlar tek tek ayırması hacmi uzatmasını o yüzden önerdim=) Ben denemedim yoksam kefilim diyemem:/ Yeni açılan bi yere rimelsiz gidip deneyebilirsin:)

      Sil
    3. Kesinlikle denicem! Once elimde bitmek uzere olan bikac taneden kurtuliyim..

      Sil
  6. Merhabalar! İsteklerime yanıt veren maskara arayışında bloğunuzla karşılaştım ve fikrinizi merak ettim. Kirpiklerim sizinkilerle benzerlik gösteriyor uzunluk ve dolgunluk konusunda. Benim aradığım olabildiğince doğal bir görüntü. Kıvrıklaştırabilir, bir nebze uzatabilir, tek tek ayırsın ancak dolgunlaştıracağım diye kirpiklerimi yapıştırıp abartı bir görünüm oluşturmasın. Zaten günlük hayatımda aman aman makyaj yapan birisi değilim, bu görünümü bozmasın. Umarım böyle bir maskara biliyosunuzdur, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam! Max Factor False Lash Effect isimli maskarayı tavsiye ederim :) Fırçası kirpikleri çok güzel kavrıyor ve güzelce kaldırmış oluyor. Verdiği hacim ve dolgunluk da bana fazlasıyla yeterli geliyo. İndirim döneminde bi göz atmanızı öneririm :)

      Sil