26 Nisan 2014

Rimmel London - Sun Shimmer Bronzer

Sonunda Cumartesiiiiii! :)

Yaza yaklaştığımız bu günlerde, süt beyaz tenime biraz renk katması için elim en çok allık ve bronzerlara gidiyor sanırım. Bugün de size hem allık hem bronzer olarak kullanılabilcek pratik bir ürünü tanıtcam; Rimmel London'ın Sun Shimmer Bronzing Powder'ı!


rimmel london bronzer
Sun Shimmer olarak geçse de, bu bronzer tamamen mat yapıda. Bendeki tonu 'medium matte'. Kutuda koyu gözükse de uygulandığında gerçekten çok açık duran bir kahve. Beyaz ve buğday tenlilere gayet uygun, hatta esmerlere açık gelebilir o derece.


rimmel sun shimmer bronzer
Kabı bence gayet başarılı ve pratik. Kendi kendine açılamayacağından çantaya at çık bir ürün. 


rimmel bronzer
Şimdi de yakından inceleyelim. Gördüğünüz gibi sim içermeyen çok doğal bir kahve tonu. Rimmel'in de belirttiği gibi 'natural sun-kissed look' u yakalamamızı sağlıyor :)
İçinde bariz bir şekilde turunculuk var, bu yüzden ben kontür yapmada kullanmıyorum. Allık olarak kullandığım gibi, bronzer olarak da yanak-şakak-alın bölgeme uyguluyorum.
Pigmentasyonu açıkçası zayıf, fakat bir beyaz tenli olarak bu özellik, iş bronzera gelince benim için avantaj oluyor. Bu sayede gerçekten doğal hafif bronzluğu yakalıyorum.



rimmel london medium matte
Tenimdeki duruşu böyle. Coral bi allığa benziyor di mi :)



rimmel london bahama mama
Bu fotoğrafta da üstte The Balm'ın Bahama Mama'sını, altta Rimmel'in Sun Shimmer'ını görüyorsunuz. Bu görüntüden de anladığınız gibi Rimmel kontür uygulamasına pek uygun değil, kontür yapmak için bronzer almayı düşünenlere tavsiye etmiyorum çünkü çok turuncluk içeriyor. (Onları The Balm Bahama Mama'ya yönlendiriyorum :) )

*Ürün 11 gramlık büyük bir ürün.
*Fiyatı 20 tl

6 yorum:

  1. Bende Rimmel'ın 3 in 1 Shimmering bronzer'ını kullanıyorum o da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onun renkleri de cok hostu fakat mat diye bunu tercih ettim :)

      Sil
  2. Ben bronzer uygulamasından çok korkuyorum yaa onu napçaz o.O sanki çok tuhaf dururmuş gibi geliyo bana, yüzüm beyaz yanaklarım esmer mi olcak nası olcak diye kaygılarm var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmaya başladığım ilk günlerde korkuyordum. Ancak hafif hafif uygulama yapınca sorun olmuyor :)Hem kullanmaya başlarsan çok seversin. Bahama mama almalısın bence :)) Londrada Bir Türk Kızının videolarını seyrettiysen bronzer ile güzelce kontur yaparak yüzünü bir çok ünlününkine benzetebiliyor.

      Sil
    2. Oyle kalip gibi kahverengi durmuyorki canim, dagitilinca cildinin 2-3 ton koyu ten rengi oluyor :)

      Sil
  3. canım peki bu ürünmü yoksa bugün instagramda sorduğum 3 in 1 Shimmering mi?

    YanıtlaSil