27 Temmuz 2016

Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici - Eski vs Yeni versiyon


Merhaba!

Benim için tam bir hayalkırıklığı olan bir üründen bahsetmek istedim bugün. Neutrogena'nın çift fazlı göz makyajı temizleyicisinin yeni versiyonu. Güya sadece ambalajı değişecek formül asla değişmeyecek denilerek lanse edildi ama malesef her şeyiyle değişmiş.



Yarısı yağ, yarısı ise sulu bir çözeltiden oluşan çift fazlı bir temizleyici. Waterproof kalem, eyeliner, maskara gibi ürünleri, işin içinde yağ olmadan çıkarmak imkansız zaten. Güzelce çalkalayıp, bu iki sıvının karışmasını sağlıyoruz, o şekilde pamuğa alıyoruz. 



Genel bilgileri artık geçersek, öncelikle eski ambalajındaki versiyonu ile farklarından bahsetmek istiyorum. (Sağdaki eski versiyon, soldaki yeni.)

- İlk ve en çok dikkat çeken özellik: ağızlık eklenmiş. Benim için eski versiyona ait tek eksiklik, ağız kısmının kullanışsızlığıydı zaten. Pamuğa çok ürün gelip gözünüzü yakabiliyordu, kaza bela eliniz çarptığında tüm ürün dökülüp çöp olabiliyordu vs. Bunu sonunda düzeltmeleri güzel olmuş.

- Eski versiyon 162 ml iken, yenisi 125 ml. Fiyat sabit kalırken %25 üründen kısmışlar.

- Son ve en önemli özellik ise içerik değişmedi diye diretseler de içerik tamamen değişmiş. (Aşağıdaki listede görebilirsiniz.) 
Sorun da burda başlıyor zaten. Eski içeriği suya dayanıklı maskaraları bile sorunsuz çıkarırken, bunda daha fazla baskı uygulamam gerekiyor. Etki gücü azalmış. Bıraktığı yağlı his ise azalmamış. Fakat en acı kısım ise, feci şekilde gözleri yakıyor yeni içerik. Başlarda üründen fazla aldığımdan olduğunu düşünüyordum, ama yok. Her türlü gözleri cayır cayır yakıp, kızartıyor. Eski üründe böyle bi sorun hiç yaşamadım ki 6 kutu en az kullanmıştım.



Burada iki üründeki içerik listesini ve farklılıkları görebilirsiniz. Üstteki yenisi, alttaki eskisi.


Sonuç olarak,
Çok sevilen güzelim ürünün içeriğini bozup mahvetmişler. Sephora, Yves Rocher, Garnier gibi çift fazlı temizleyicileri de deneyip her seferinde en sonunda Neutrogena'ya dönen biri olarak tekrar almayı düşünmüyorum. Muhtemelen 2.favorim olan Sephora çift fazlı ile devam edeceğim. Başka önerisi olanlar da yorum bırakırsa sevinirim. :)

* Neutrogena Çift Fazlı göz makyajı temizleyiciyi Gratis, Watsons, Migroslarda 12-14 tl arasına bulabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Hoşgeldin bebişiiiiim :-* Özlettin yaa:( Ne snapchattesin ne bişi:(
    Bundan bende nefret ettim resmen her akşam ağlatıyo istisnasız:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canıım. Aynen Instagram ve Snapchat'i kapadım simdilik, biraz özliyim :)
      Ama blogda yavastan devam ediciiim.
      Aynen aynen içeriği nasıl degistirdilerse, eskisinde hiç yaşamadıgım problemleri yaşattı hep:/

      Sil
    2. Yaaa neden kapadiniz ki pfff :(

      Sil
    3. bende yeni olanı kullanıyorum 3 aydır.geceleri gözlerimi temizledikten sonra sabahları kıpkırmızı gözlerle uyanıyorum.Sephora yı merak ettim. Onu alıp kullanacağım.

      Sil
  2. Neutrogena'nın eski versiyonu benimde favorimdi ve içeriğinin değişmesine baya üzüldüm.Herkes de performansından şikayetçi,keşke hiç yenilenmeseydi :( Bende yeni ürün arayışlarındayım(şu aralar Diadermine denesem de baya yağlı) ve muhtemelen Sephora'ya döneceğim :/

    YanıtlaSil
  3. yenisi çok kötü bence de kullanamadım... :(

    YanıtlaSil
  4. yenisi çok kötü bence de kullanamadım... :(

    YanıtlaSil
  5. Yeni üründe bir tek bende mi sorun var diye araştırırken yazınızı görmem çok iyi oldu sephora haricinde önerdiğiniz bir göz makyaj temizleme ürünü var mı?

    YanıtlaSil
  6. Did you hear there is a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive attractiveness to you buried within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and look after you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to try better than ever before to build your relationship stronger.

    Matter of fact, fueling this powerful impulse is absolutely essential to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him expose his mind and heart to you in a way he's never experienced before and he'll distinguish you as the one and only woman in the world who has ever truly tempted him.

    YanıtlaSil