27 Mart 2014

2014 Bahar-Yaz sezonunda mağazalarda neler var? Zara - Mango - Bershka - Oxxo...


Merhaba! 
Bugün bir kaçamak yapıp, arkadaşımla Cevahir'deki mağazaları talan ettik :) Ben de bu sezon neler moda, hangi mağazalarda ne tarz şeyler var size göstermek için bol bol fotoğraf çektim. (Hem de mağazalardaki garip bakışlara aldırmadan!). Fiyatlarını da not almaya çalıştım ki, almayı düşünenlerin kafasında fikir oluşsun. Hadi başlayalım..


ZARA
İlk mekanımız Zara'ydı, ki kendisi benim en sevdiğim giyim mağazası olur. Ve bu sezon tek kelimeyle ha-ri-ka.
2014 bahar modası
Toptan bir fotoğraf alınca hangi renklerin moda olduğu hemen ortaya çıkıyor zaten di mi? :)
Mağazalarda bu sezon en çok mavi görüyoruz, hem de her tonu! Bebe mavisinden tutun da saks mavisine kadar. Onun dışında canlı turuncular ve sarılar hakim.



2014 bahar moda
Bu yazlık elbise çok hoşuma gitti benim. Gerek bi babetle gerekse bi sandaletle tamamlanıp çok hoş bir görüntü yakalanabilir :)
Fiyat: 99 tl



2014 elbise modelleri
Geometrik desen görüp de beğenmemek olmaz. Bu elbise, bir ceket ve topukluyla çok şık hale getirilebilceği gibi, bi kot ceket bir de babetle çok spor da kullanılabilir.
Fiyat: 99 tl 



2014 modası
Yine maviler turuncular bir arada!
Fiyat : 99 tl



2014 bahar modası
Dantel motifli bu bluzu de çok beğendim :)
Fiyat: 89 tl



bebe mavisi
İşte bu sezon sıklıkla görceğimiz; bebe mavisi. 
Fiyat: 149 tl



2014 bahar modası
Oduncu gömleklerini çok beğeniyorum, fakat şu ana kadar gardolabıma katamamıştım bir tanesini. Bu sezon almaya kararlıyım! Bu pastel tonlarda olanını çok sevdim..
Fiyat: 119 tl



2014 kıyafet modelleri
Saks Mavisi asaleti diye bir şey var bence :) Bu üstü görür görmez nedense aklımda skinny beyaz bir kotla kombinledim, harika olmaz mıydı? 
Fiyat: 99 tl




Yine bu sezonun coolarından ; army ceketler. 
Fiyat: 149 tl


2014 ayakkabı
Yavruağzı renkli olana bayıldım!
Fiyat: 59 tl


BERSHKA
kıyafet kombinleri
Gözüme ilk çarpan güzellik buydu Bershka'da. Spor-şıklığı seviyorum, bu ceket de o tanıma çok güzel uyuyor :) 
Fiyat: 129 tl


2014 indirim
Çiçekli dar kalem etek... Doğru kombinle harika görünebiliriz :) (Birkaç ülkede çiçekli etek giymek 'koca arıyorum' anlamına geliyomuş bu arada, bu gereksiz ama komik bilgi de buraya kıvrılsın)
Fiyat: 25 tl


 
Kot ceket arayanlara duyrulur!
Fiyat: 99 tl


Çıtı pıtı kızlara çok yakışcak bi skater skirt. Hem de bebe mavisi daha ne!
Fiyat: 49 tl


MANGO
mango indirim
Böyle gömlek kazak kombinleri çok hoşuma gidiyor. Bir de statement kolyelerle tamamlandı mı harika oluyor benim için.
Kazak: 49 tl
Gömlek: 89 tl


mango kot modelleri
Bu sezon yırtık pantolonlar daha bir moda oldu. Aşırıya kaçan modellerini ben bi türlü sevemiyorum, Mango'daki bu model tam ayarındaydı.
Fiyat: 119 tl


2014 çanta modelleri
Micheal Kors çantalardan esinlenmiş bu Mango çantaları ben çok kullanışlı buluyorum. Bir çok tarz kombine gidiyor; spor, klasik, casual farketmez.
Fiyat: 79 tl


OXXO
2014 bahar moda
Yaz olsa da renkli pantolonlarımızı giysek :) Arayışta olanlar, Oxxo'da nerdeyse her renk renkli kot var..
Fiyat: 69 tl 



2014 modası
Tayt-pantolonlar rahatlığıyla benim vazgeçemediklerimden :) Oxxo'daki asker yeşili gibi olanı da hemen kaptım!
Fiyat: 59 tl



2014 kıyafet
Ombre boyanmış bu kazak da çok orjinal duruyo.. Ama o yırtıkları kendim yırtmış gibi durduğu için alamadım işte, aklım kalmadı değil :(
Fiyat: 69 tl

Bugünlük bu kadar olsun umarım sevmişsinizdir!

2 yorum:

  1. Zara'yı çok beğendimm! Sarı ve mavi tonları çok moda cidden=) Çok güzel bi paylaşım olmuuuş:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sevdiim gozum gonlum acildi :)

      Sil