6 Mart 2014

Innova Lipstick

Merhaba :) 
Bugun pek bilinmedik bi marka olan Innova'nin cok sevdigim bir rujunu paylasicam sizinle..


gülkurusu ruj
Tamamen öylesine elimde denerken vurulduğum bi renk, çünkü hem sürülürken krem gibi akıyor hem de doğal tonları seven benim için harika bir renk :)
Bu rengin kodu 67..


mat ruj
Kabı da çok hoş bence, altın rengi kum saati biçiminde kenarlara doğru genişleyen bi kap.


gül kurusu ruj
Swatchlanmış hali bu şekilde, gördüğünüz gibi gunluk kullanıma çok uygun doğal bir renk. İnanılmaz pigmentli bir ruj, kapta gördüğünüz halini tek katta opak bi şekilde elde edebiliyosunuz. (Fotoğraftaki de tek kat)



pembe ruj
Satin bi bitişi var, mat değil ama içinde sim de yok. Fotoğrafta dudaklarım çok sorunluydu kusura bakmayın. Asla kurutma yapmayan bi ruj hatta nemlemdiriyor bile diyebilirim. Kalıcılığı ise yemek yemeden 4-5 saat idare etti beni.

* Ürünü, Cosmohome, Cosmostore gibi kozmetik mağazalarında görüyorum ben birtek. Fiyatını hatırlamıyorum fakat 20 lira civarındaydı.

6 yorum:

  1. Ayy ben de bu tonlara bayılıyorum, nemlendirici ve örtücü olduğu hemen anlaşılıyor zaten. Güle güle kullan canım aklımda olsun bu rujda;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotografta da ne kadar opak oldugu belli.. Ama bunu cektigim de dudaklarim cok kuruydu ondan biraz kuruluk yapmis gibi dursa da oldukca nemlendiricili :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renkmiş bende bu markayı hiç duymamıştım dudak yapınıda çok beğeniyorum ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk deneyimim bu markayla, ama sevdim baska renklerini de almayi dusunuyorum :) cok cook tesekkur ederim!

      Sil